";} if(is_page("zicht-op-noor")) {echo "";} if(is_page("noors-werkwijze")) {echo "";} if(is_page("noor-in-de-media")) {echo "";} if(is_page("wat-noor-levert")) {echo "";} if(is_page("nieuwe-oude-dag")) {echo "";} if(is_page("gezonde-wijk")) {echo "";} if(is_page("3-strategie-sessies")) {echo "";} if(is_page("heb-lef-met-noor")) {echo "";} if(is_page("re-define-luxury")) {echo "";} if(is_page("great-place-to-live")) {echo "";} if(is_page("noors-modellen")) {echo "";} if(is_page("noors-producten")) {echo "";} if(is_page("creative-commons")) {echo "";} if(is_page("bronvermelding-quotes")) {echo "";} if(is_page("noors-adventures")) {echo "";} if(is_page("powerplay")) {echo "";} ?>

noor’s modellen

noor’s modelletje. Ontwikkelt tijdens Great Place to Live om mensen te helpen hun idee de wereld in te brengen. Brengt intentie, wát wil je in de wereld zetten en waarom en de intentie van de ‘argeloze voorbijganger’, waarom komt hij/zij eigenlijk naar jouw huisje toe?, bij elkaar. Dit modelletje is erg handig om gedachten te ontwarren, een heldere identiteit én imago neer te zetten en te gebruiken als sturingsmodel tijdens het ontwikkelen.

noor's modelletje

identiteit en imago

C21 de coöperatie van de 21e eeuw. In een onderzoek samen met 0.0 ontwikkelde Noor dit model. Door te spreken met pioniers uit het veld van de coöperaties. Iedereen probeert een managementmodel te verzinnen waarin maatschappelijke waardecreatie geborgd wordt. Maar zonder persoonlijk leiderschap (integriteit) wordt het niets ….. dit model geeft aan hoe een coöperatie een voertuig voor ontwikkeling wordt.

coöperatie van de toekomst

coöperatie van de toekomst

 

terug naar noor’s werkwijze

Aanmelden nieuwsbrief